torsdag 19 augusti 2010

love

Du är tillsammans med? - Björn
Hur gammal är han/hon? - 34
När fyller han/hon? - nån gång detta år
Vart bor han/hon? - Moheda, Växjö
Har han/hon piercat sig någon gång? - nopp
Har han/hon druckit någon gång? - hahaha, ja ^^
Han han/hon rökt? - jupp
Vad har han/hon för färg på rummet? - vitt liknande typ
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon?- flytta, lite allt möjligt
Har han/hon någon fobi? - getingar och andra småkryp
Är han/hon beroende av något då? - snus/cigg
Är han/hon envis? - Skapligt!
Vad gör han/hon på helgerna? - är med mig eller leker i studion
Beskriv honom/henne med två ord? -undebar & bäst! <3
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - ja absolut!
Varför blev du tillsammans med honom/henne? -för han är helt underbar
Föll du för honom/henne direkt? - ja
Du har slagit honom/henne? - haha har hänt men aldrig med mening..
Du har roligt med honom/henne? - ja hela tiden x)
Du skulle kunna bo med honom/henne? -JA ! :D
Du vet någonting om honom/henne? - jag vet ganska mkt
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - att han alltid kommer att älska mig vad som än händer
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - ögon, leende, håret
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - ja
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - jorå de kan hända

Om er:

Hur träffades ni första gången? - hemma hos mig
När blev ni tillsammans? - 14 Augusti 2010
Hur länge har ni då varit tillsammans? - 5dagar
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - nej
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - allt möjligt, från barnfilmer till action
Har ni sovit över hos varandra? - vi typ sover hos mig
Har ni bråkat någongång? - bara i min cpdröm
Vem håller fjärrkontrollen? - ingen av oss
Vad har ni gemensamt? - oj :o MASSA ! <3
Har ni samma åsikter om saker? - oftast
Planerar ni framtiden ihop? - jo då , tankar finns ju.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - när han har vart i duschen?
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - nej men han sa det inatt när vi låg o prata, tror dock de va lite fyllesnack i de hela..
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - jag hoppas på länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar