lördag 19 juni 2010

Lördag

Jag orkade inte skriva något igårkväll efter att jag hade jobbat.
Men det blev möhippa / svensexa med ledarna eftersom de va dagen före
det kungliga bröllopet. Ganska kul faktiskt men jag gick upp till vårar lilla hus
och kollade på 112 som jag gjort i några dagar nu, men det är en ganska bra serie.

Idag lördg började jag jobba klockan 07. Det var lite segt men rätt skönt att ha a-pass.
Vid 13 drog jag in till Peking för att hämta Kicki :) käkade chokla och drack dr pepper o hade det allmänt trevligt
i bilen tillbaka till brevik. Möte med ledningsgruppen vid 15. Eller ah de va bara Mia vi hade möte med.
Efter möter gick jag o Jocke som jag jobbat med under dagen upp till mannebo som vi bor i och la oss o sov.
Rätt skönt efter ett stressigt förmiddagspass. 17 var det middag var inte så hungrig men Calle var på mig direkt o
undrade om jag skulle göda en hel indianby med det lilla jag hade på tallriken.
Efter middagen gick jag o Phral upp till hobbyrummet och hade intressegrupp men vi satt bara och spelade gitarr i 45 minuter.
18.45 packade jag ihop mina grejjer och började min lediga helg. HEM!

Åkte hem till sebbe direkt när jag kom innanför Linköpings skyltarna för nu skulle vi till Växjö.
De vart ett stopp på statoil för tankning utav bil.
Så nu är vi på motorvägen och är snart i Värnamo där vi ska käka lite kvällsmat innan vi kommer till Växjö där det blir utgång.
Imorgon blir det hem till Linköping igen för att fira emma som fyller 19. Hela släkten kommer.
På kvällen beger jag mig ut för att träffa Gurri. ska bli trevligt att träffa honom. Senast var ju när jag och Jossan hade roadtrip ner till Göteborg.
Nej nu ska jag vara social med sebbe som ska vara fyllechaffis ikväll.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar