fredag 18 juni 2010

fortfarande torsdag

ojojoj jag och Melina åkte in till peking, 40 min tog det.
tankade och käkade donken mat.. sen insåg vi att klockan blivit 17.46. jäääklar i havet va ja gasa tillbaka till brevik, denna gång 20 min:D
var bara 11 min sen tillbaka som inte är så mkt sent ändå.
satte oss i mässen lite käka chocklad som ja köpt och sen drog vi upp till hobbyrummet.
satt o läste snurre sprätt <3 och skrattade för oss själva.
en av tjejerna i SU (stora utmaningen) kom upp o vi började lira pingis på loftet.
najs varre.
sen vart de "charader". Stora utmaningen (1 tjejgrupp o 1 killgrupp) och Seniorerna ( 1 grupp tjejer och grabbarna) jag var med grabbarna o vi hade as kul :)
vinnande laget med 12 poäng va självklart vårat lag och sen SU grabbarna.
Efter öp4 så blev de flagghalning och sen kvällsmacka, men den sket jag i o gick bakom vebon o fildelade lite med Zara, ringde mamma och även älskade Sebbe...
Drog till mässen efter det o sen drog jag simon moa och soffan ner till badet och tog oss varsitt dopp, iaf simon jag och moa, soffan satt bara o kolla på...
nu ligger jag i sängen och ska kolla lite på 112-på liv och död innan ja ska sova.
Imorrn ärre nog öp2 hobby som gäller vid 10 så har lite sovmorgon. På lördag kväll åker ja hem till växjö sen sönda blirre mammi!<3 fira emma som fyller år och sebbe ska vara med <3 saknar honom <3

ne nu ska jag nog börja titta på 112.. innan jag somnar..
NattiNatti

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar